Strani

sobota, 1. april 2017

Najboljša stvar pri hoji je pot sama

Ko sem pred letom dni začela pisati ta blog, sem navdih jemala iz drugih pohodniških in alpinističnih blogov, na katerih sem iskala ideje za svoje izlete. Pridno sem dopolnjevala svoj seznam in se pri izbiri pustila voditi najlepšim fotografijam. Nekaj izletov s seznama sem že odkljukala, zbrala fotografije in jih tudi sama objavila na blogu. Ker pa ne hodim vsak vikend na izlete na razne konce Slovenije, mi je kaj hitro zmanjkalo "zanimivega" gradiva.

Razgledna pot - Kapla na Kozjaku

Seveda to ne pomeni, da sploh ne hodim. Pravzaprav hodim vsak dan po okoliških hribih, le da se mi ta vsakodnevna pohajkovanja ne zdijo vredna objave. Vsak dan iste poti, ista drevesa in rože ob poti, isto ptičje petje.... Le kdo bi želel to brati. Mene sicer vsak dan znova pomirijo in sprostijo, celo navdušujejo, a nekako sem se prepričala, da poti pred mojim domačim pragom drugim pač niso zanimive. Pa so zanimive - ravno tistim od drugod (tako kot so meni všeč njihove); opisane so celo v planinskem vodniku Po gorah severovzhodne Slovenije, in ravno danes sta nas dve pohodnici spraševali za pot - za tisto, za katero sem mislila, da je drugim nezanimiva.

Št. Janž pri Radljah

Dejstvo je, da rada hodim - naj bo to zjutraj ali zvečer, čez dan, v soncu ali dežju, dolg pohod ali kratek sprehod, doma ali drugod. Dejstvo je tudi, da moj cilj ni število vrhov, prehojenih kilometrov oz. višinskih metrov, temveč hoja sama in vse kar spada zraven - tista smreka s knafelčevo markacijo, drevo na pašniku pod Pavlijem, šoje, ki se vsak dan znova podijo med istimi drevesi, pa tisti gladki kamni v suhi strugi, pa vijolice, ki me vsako pomlad pričakajo na istem mestu... Sončni žarki, kot jim pravim jaz. 

Drevo na pašniku pod kmetijo Pavli
Najboljša stvar pri hoji je pot sama, in če se znaš ustaviti in opazovati, je še toliko lepša.

" It doesn't matter what road you take, hill you climb, or path you're on, you will always end up in the same place, learning" - Ralph Stevenson


2 komentarja:

  1. Čudovite fotografije in zanimivi citati!

    OdgovoriIzbriši
  2. I think that even a familiar path can yield something worth posting. It makes us pay much more close attention to that which we might overlook if there is something new we are walking to....Michelle

    OdgovoriIzbriši